Tanghi Argentini
In spite of the impersonal and frosty atmosphere that prevails in the office, one of the clerks tries to give his co-workers a Christmas present that would truly make them happy. Something that they’re really longing for. Special Jury Mention in 2007 and an Oscar nomination for 2008. Guido Thys is a television actor, director and presenter. Tanghi Argentini is his second film.