Tanghi Argentini
Přes neosobní a chladnou atmosféru, která v kanceláři panuje, se jeden z úředníků snaží věnovat svým kolegům k Vánocům dárek, který by jim opravdu udělal radost. Něco, po čem skutečně touží. Zvláštní uznání poroty z ročníku 2007 a nominace na Oscara 2008. Guido Thys je televizní herec, režisér a moderátor. Tanghi Argentini je jeho druhý film.