Spider
As the saying goes: it’s all fun and games until somebody loses an eye. Audience Award in 2007 and Special Mention at the Sundance Festival in 2008. Nash Edgerton serves as director, screenwriter, editor, producer, actor and stuntman. Having made seven short films that received a number of prizes, he is currently completing his feature film debut.