Jak se říká: je to legrace, dokud někdo nepřijde o oko. Cena diváků z ročníku 2007 a Zvláštní uznání na festivalu v Sundance 2008. Nash Edgerton je režisér, scenárista, střihač, producent, herec a kaskadér. Natočil sedm krátkých filmů, které získaly několik cen, a právě dokončuje svůj celovečerní debut.