A secret house hidden in a treetop. Two strange creatures conduct experiments to revive a bee. But their aim is to bring back something much bigger. Came a close second in the audience poll in 2006. John Williams works as an animator and director on music videos and commercials, some of which have won important awards. Hibernation is his first feature.