Tajný dům ukrytý v koruně stromu. Dvě podivná stvoření provádějí experiment s oživením včely. Jejich cílem je ale oživit něco mnohem většího. Těsné pomyslné druhé místo v hlasování diváků v roce 2006. John Williams pracuje jako animátor a režisér videoklipů a reklam, z nichž některé získaly významné ceny. Hibernace je jeho první hraný film.