Them, Us and Skitskoj (A Dialogue in the Editing Room)
The island of Skitskoj lies in the north of European Russia. In the impenetrable taiga on the river Pizhma lives a community of Old Believers hidden from civilisation and the outside world. A documentary about isolation, prejudice and building “bridges”.