Well-Paid Stroll 2007
This documentary details the preparations for the new production of a jazz opera by Jiří Šlitr and Jiří Suchý, held in the spring of 2007. The original performance premiered in 1965 in the Semafor theatre and was made into a television film a year later. One of the films director’s, Miloš Forman, directed a new production of the opera at the National Theatre, forty years on.