You Kiss Like God
An aging French teacher has a rewarding job, but her private life bears no resemblance to her well-ordered professional career. To add to the problems in her large family, the divorced woman’s life is further complicated by a passionate affair with František, a married doctor working for the emergency services. This star-studded comedy by Marie Poledňáková is one of the most successful Czech films in recent years.