The Hombredo
A western-style comedy with a gender sub-plot, full of tension, shoot-outs, friendship and love. Plus the age-old theme of the male and female perspective on the world. Together, Theofil and Tadeáš break down all patriarchal barriers, at least in the town of Maple Leaves.