Hombredo
Westernově laděná komedie s genderovým podtextem, plná napětí, přestřelek, ale i přátelství a lásky. Věčné téma mužského a ženského vnímání světa. Theofil a Tadeáš společně bourají všechny patriarchální bariéry, alespoň v městečku Maple Leaves.