Humpday
Two old friends, Ben and Andrew, meet up once again – for the shooting of a porn film about male friends having sex. This American independent movie, about the search for (not only sexual) identity, deeply explores its protagonists’ emotional confusion, and how they gradually abandon their heterosexual existence for the new experience of homosexual flirtation.