Humpday
Staří kamarádi se znovu setkávají – při natáčení pornofilmu o sexu mezi dvěma kamarády. Americký nezávislý snímek o hledání (nejen sexuální) vlastní identity do hloubky ztvárňuje citové zmatky hrdinů a to, jak se oba kamarádi postupně propadají ze své heterosexuální existence do pro ně netypického homosexuálního flirtu.