Come As You Are
Fictitiously elaborating on Asta Philpot’s real-life trips to a wheelchair-accessible Spanish brothel and his advocacy of prostitution as one sexual-expression option for the disabled, Come As You Are is a likable seriocomedy with assured direction. Winner, Best Film, Audience Award, Montreal Film Festival.