Dredd
In a dark future, the only enclave of life is a corrupt American megalopolis, where order is maintained by a group of Judges. Two of them, the incorruptible Dredd and the comely rookie Cassandra Anderson, find themselves battling the arch villain Ma-Ma in an unrelenting slaughter-fest. A pastel-colored 3D action movie that provides a reliable dose of suspense and deadpan catchphrases.