Spare Parts
Ludvik, a former race champion, becomes a widower and his world falls apart. So, without any scruples but with a great deal of cynicism, he earns money from others’ misfortunes. Every night he drives refugees from various countries to the Italian border. His new helper Rudi is at first shocked by the practices of this people-smuggler, but he soon becomes a “proper” tough guy.