Ludvik, někdejší šampion na ploché dráze, ovdověl a jeho svět se zhroutil. Od té doby bez zábran a se značnou dávkou cynismu vydělává peníze na cizím neštěstí. Noc co noc vozí na italskou hranici uprchlíky z nejrůznějších zemí. Nový pomocník Rudi je zpočátku šokován praktikami převaděčů. Pod Ludvikovým vedením se zanedlouho i Rudi stane „správným, tvrdým chlapem“.