Dying Vladimír’s current partner and a former lover gather at his bedside. Vladimír’s temperament and the difficult situation put everyone through the ringer, allowing them to glimpse both their strengths and their weaknesses. This authentic slice of life took two Czech Lions and Czech Film Critics’ Awards for the lead actors.