Vladimír umírá a u jeho postele se potkávají současná družka i bývalá milenka. Těžká situace a hrdinova povaha nejen dávají všem zúčastněným zabrat, ale umožní jim také poznat své slabé i silné stránky. Autentický snímek získal dva České lvy i Ceny české filmové kritiky za herecké výkony.