Tal R: The Virgin
This nontraditional portrait fudges the border between an authentic statement and an ingenious performance in order to offer a subtle and humorous take on world-renowned artist Tal R. In the hands of the talented Danish director, gestures, facial expressions, colors, and shapes transform into an enchanting film statement which exudes something quite magical.