"I try to get humour out of a dramatic situation, and drama out of a comic situation,” says Tomáš Pavlíček, referring to one of the constants of his directorial style, which he fully exploits in this feature film debut. Our hero is 25-year-old Štěpán – a nice enough guy but a bit of a waster who doesn’t have a clue what to do with himself. At the call centre where he works, he is jolted out of his lethargy when he takes a call from the mysterious and seemingly level-headed Marie. This playful flick revolves around young protagonists full of insecurities who are struggling to break out of the crushing stereotypical mould. And although Štěpán might not know exactly which path to take in life, the mere decision to put one foot in front of the other indicates a certain degree of progress. In its chosen stylisation the film opts for bizarre condensation and, in places, ventures into absurd poetics; even so, it reveals great understanding for its characters’ faltering moves. In an unusually restrained role, the piece features Václav Vydra, an actor generally cast in rip-roaring comedies.