„V dramatické situaci se snažím o humor, v komické situaci mě zajímá drama," říká Tomáš Pavlíček o jedné z konstant svého autorského stylu, který se naplno rozvíjí v jeho celovečerním debutu. Hrdinou je pětadvacetiletý Štěpán – sympaťák, ale také trochu budižkničemu, který ze všeho nejvíce tápe. Když ale při práci v call centru naváže kontakt s tajemnou a vyrovnaně působící Marií, je přece jen vytržen z letargie. Hravě pojatý snímek se točí okolo mladých hrdinů plných nejistoty, kteří se však snaží dostat z ubíjejících stereotypů. A přestože ani na konci nemusí Štěpán vědět, kudy přesně se vydat na cestu životem, pouhé rozhodnutí někam jít značí posun. Ve zvolené stylizaci pracuje snímek s groteskní zkratkou a místy zachází až do nonsensové poetiky, přesto ale vykazuje velké pochopení pro tápání svých hrdinů. V nezvykle tlumené herecké poloze pak představuje herce Václava Vydru, který jinak bývá obsazován spíše do třeskutých komedií.