Love & Engineering
A group of programmers gets carried away by the idea of finding an algorithm for entering into interpersonal relationships. Will our heroes succeed in hacking love and creating an instruction manual for bashful men? An audience favorite at many of the spring festivals, this one-of-a-kind documentary comedy seeks to provide an answer.