Skupina programátorů se nechala svést představou, že by mohli nalézt algoritmus na navazování partnerských vztahů. Podaří se našim hrdinům „hacknout" lásku a sestavit návod pro nesmělé muže? Na to nám odpoví jedinečná dokumentární komedie, divácký hit několika jarních festivalů.