Twenty-three-year-old Jurek lives with his aunt, who does her best to provide the boy with everything he needs. Weary of the stability and security of life under a constant watchful eye, he decides to change his destiny. Based on the unfinished novel Killing Auntie by Andrzej Bursa, the film tells of the need for deliverance in a story full of subtle absurdity and black humour.