Jurkovi je dvacet tři a bydlí s tetou, která se mu snaží poskytnout všechno, co potřebuje. Jurka její neustálá péče a život ve stabilitě a bezpečí unavují a rozhodne se svůj osud změnit. Příběh o potřebě se osvobodit je natočen podle nedokončeného románu Zabít tetu od Andrzeje Bursy a je plný nevtíravého absurdního a černého humoru.