While the news media sift through current affairs and the inhabitants of Riga focus on their daily cares, cats are completely occupied by their aimless wanderings through stairways, offices, and apartments, sublimely indifferent to the preposterous hustle and bustle of our civilization. This ingenious and playful para-documentary investigates the role of subjectivity in the perception of the world around us.