Zatímco se ve zprávách propírají aktuální události a obyvatelé Rigy jsou sužováni svými každodenními starostmi, kočky jsou plně vytíženy bezcílným bloumáním po schodištích, kancelářích či bytech, zcela lhostejné k absurdnímu shonu naší civilizace. Důvtipná paradokumentární hříčka glosuje roli subjektivity ve vnímání světa okolo nás.