Bird Hearts
Just prior to his birthday, 25-year-old Benjamin faces a plethora of internal doubts. He is unsure of the arrival of his younger, more successful brother, and even his girlfriend deepens his insecurity by relating the story of her most erotic encounter ever – and it wasn’t with him.… A sensitive movie about a small life crisis that anyone might go through as a birthday approaches.