Resort
In the 1960s an architecturally unique resort built on the banks of Orlík reservoir became the secret getaway of the communist establishment, then later passed into the hands of notorious businessmen during the early days of unrestrained capitalism. Suffused with an air of mystery, this portrait captures the genius loci and turbulent history of a hidden summer paradise that was left off every map.