Resort
Architektonicky ojedinělý resort na břehu Orlíku byl od 60. let tajným sídlem komunistického establishmentu, později jej živelně bující kapitalismus přihrál do rukou dnes nechvalně proslulých podnikatelů. Tajuplnou atmosférou prodchnutý portrét zachycuje genius loci a pohnutou historii skrytého letního ráje, který nebyl zakreslen do žádných map.