Heil
Renowned German filmmaker Dietrich Brüggemann (Stations of the Cross) has come out with a radical satirical comedy where, in the carefree spirit of punk, he pitches into the neo-Nazis, the media, police, and the European Union. The acrid commentary on the state of contemporary German society fed to the viewer at an impressive tempo can easily be applied to the countries bordering the director’s homeland.