Heil
Ceněný německý filmař Dietrich Brüggemann (Křížová cesta) přichází s radikální satirickou komedií, jejímž prostřednictvím se s punkovou bezstarostností naváží především do neonacistů, ale i do médií, policie nebo Evropské unie. Jízlivý komentář ke stavu současné německé společnosti, nabídnutý divákovi ve strhujícím tempu, lze snadno aplikovat i na země sousedící s režisérovou otčinou.