Raincoat
In this intimate love story swept up in the sentimental mood of the rainy monsoon season, the young country boy Mannu goes to Calcutta to seek out his past love Niru. The borrowed raincoat becomes a metaphor for a story about lost feelings, in which both former lovers indulge in a noble-minded charade with wretched determination.