But the Hour Is Near
The protagonists Eriks and Daniels are walking through the streets of Riga. In an effort to win new adherents to the Gospel, they are propagating a new Christian lifestyle. This documentary is a grotesque story of people trying to combine a fanatical faith with earthly longings and the requirements of everyday life.