The Princess and the Warrior
Bodo is in his late twenties and in need of a job. His brother Walter has a plan: he wants Bodo to help him rob the bank where he is currently working as a security guard. Sissi is in her mid-twenties and works as a nurse at a psychiatric clinic where she attracts the considerable attention of her male patients. The lives of Bodo and Sissi intersect one day in Wuppertal Street where Bodo indirectly causes a traffic accident and Sissi is run over by a petrol tanker. When Bodo crawls under the car, he sees Sissi choking for breath, and saves her life. When Sissi is released from hospital she goes in search of her saviour. When she finally finds him, Bodo gives her a curt brush-off. Their next encounter takes place in the bank, on the day of the bank raid. . . .