Bodovi táhne na třicítku a potřebuje sehnat práci. Jeho bratr Walter má plán: chce, aby mu Bodo pomohl vyloupit banku, ve které pracuje jako hlídač. Sissi je něco přes dvacet a pracuje jako sestřička na psychiatrii. Mnozí z pacientů ji zbožňují. Osudy Boda a Sissi se protnou jednoho dne na ulici Wuppertalu. Bodo nepřímo způsobí dopravní nehodu a Sissi přejede velký kamion. Když Bodo vleze pod auto, uvidí Sissi, která nemůže dýchat, a zachrání jí život. Jen co Sissi propustí z nemocnice, začne hledat svého zachránce. Když ho konečně najde, Bodo ji neurvale odežene. Znovu se potkají až v bance, a to zrovna během loupeže...Bodovi táhne na třicítku a potřebuje sehnat práci. Jeho bratr Walter má plán: chce, aby mu Bodo pomohl vyloupit banku, ve které pracuje jako hlídač. Sissi je něco přes dvacet a pracuje jako sestřička na psychiatrii. Mnozí z pacientů ji zbožňují. Osudy Boda a Sissi se protnou jednoho dne na ulici Wuppertalu. Bodo nepřímo způsobí dopravní nehodu a Sissi přejede velký kamion. Když Bodo vleze pod auto, uvidí Sissi, která nemůže dýchat, a zachrání jí život. Jen co Sissi propustí z nemocnice, začne hledat svého zachránce. Když ho konečně najde, Bodo ji neurvale odežene. Znovu se potkají až v bance, a to zrovna během loupeže...