Lying on her deathbed, Gildong’s sister longs for nothing more than death’s release. In spite of this, her brother tries to get more money for the morphine which can relieve her pain. He is like a clown balancing on a tightrope above a street at night trying to steer destiny towards life. Will he win his wager and come in time?