Gildongova sestra netouží na nemocničním lůžku po ničem jiném než po osvobozující smrti. Bratr však přesto shání peníze na další morfium, které by utišilo její bolesti. Jako klaun balancuje na provaze nad noční ulicí a snaží se vychýlit osud na stranu života. Vyhraje sázku a přijde včas?