Why Do I Want to Be A Boxing Referee?
Nine-year-old Jin Soo is none too thrilled with his mother’s husband, a dull bloke he’s not been able to stand since he was born – that can’t be his father! Jin wants to get into the ring as a referee and feels he’s inherited his hot blood from a boxer. That’s why he’s always watching his mother’s former beaus. But his mother has an even deeper secret.