The Days Between
22-year-old Lynn lives with her brother in Berlin. She hasn’t got a concrete goal in life but manages to attract a lot of people with her direct and spontaneous character. Her boyfriend David is very different: he is engrossed in his highly disciplined swimming training for the world championship. David won’t allow himself to be distracted by his relationship with Lynn. When Lynn meets the Japanese student Koji, things get more complicated. They can’t exchange many words but it is soon clear that their time together means a lot to both of them. But there is a problem: Lynn is not planning to give up her relationship with David.