Juana the Mad, daughter of Ferdinand of Aragon, wife if Philip the Fair, mother of Charles V, was held under "house arrest" for 47 years, unable to assume the crown she inherited from her mother Isabel the Catholic, Queen of Castille. Her isolation was the result of a fiery and passionate relationship she could not work out with her husband. Best Actress Award at the San Sebastian IFF 2001.