Johana zvaná „Šílená“, dcera Ferdinanda Aragonského, manželka Filipa Sličného, matka Karla V., strávila 47 let svého života v domácím vězení, zbavena možnosti vládnout po své matce, královně Isabele Kastilské. Její izolaci předcházel vášnivý a napjatý vztah k manželovi… Cena za ženský herecký výkon na MFF v San Sebastianu 2001.