Face Down
The film is set in the director´s native Vojvodina, a region of Yugoslavia inhabited by a large Hungarian minority. It reflects its complex development given the long presence of war which devastated the former Yugoslavia. The film won the Special Jury Prize at the national Hungarian Film Festival.