Tadpole
Oscar Grubman dazzles everyone around him with his scholarship, gallantry and perfect knowledge of French. But he has two problems – he’s only fifteen and he´s hopelessly in love with his step-mother Eve (Sigourney Weaver). For Tadpole Gary Winick took Best Director at this year´s Sundance festival.