Forest of Echoes
Christina loses her friends while playing a game in the woods. When she goes to look for them she finds the bodies of three drowned girls. Sometime later (or perhaps earlier?) the three girls are playing by the water and they find the body of Christina, drowned. Trying to describe Forest of Echoes is futile; it must be experienced. The admixture of childlike imagination, death, and the timelessness of summer tempt us into the woods, where the dead and the living are one.