Artur is a cold-blooded, cynical, exceptionally successful debt collector. He doesn’t lurk in dark alleys waiting for his victims; he systematically harasses them over the phone until they eventually pay up. In addition to the hefty income that ranks him among Moscow’s elite, he’s also earned a reputation that has made him a few enemies. Then one evening he himself becomes the victim: a compromising video in which he appears goes viral and he has just a few hours to prove his innocence. Focusing on the fickleness of fame and favor, the movie employs an extremely compact and powerful form to reveal the sad truth about the self-centered tendencies of contemporary society. Debuting director Alexei Krasovskiy resolved to make a movie starring a single actor (Konstantin Khabenskiy) that, moreover, takes place in a single (office) location. Regardless of the restricted conditions, the result is an exceptionally dynamic thriller in which career, love, and life are at stake.