Artur je chladnokrevný, cynický a mimořádně úspěšný vymahač dluhů. Nečíhá na své oběti v temné uličce, ale systematicky je deptá po telefonu tak dlouho, až mu raději své dluhy vrátí. Jeho reputace mu kromě velmi solidních příjmů, které ho řadí mezi moskevskou smetánku, vydobyla i pár nepřátel. Jednoho večera se proto sám stává obětí, na internetu se totiž objevuje kompromitující video s jeho účastí a on má pouhých několik hodin na to, aby dokázal svou nevinu. Příběh o tom, jak vratká bývá sláva a přízeň bližních, odhaluje v extrémně sevřené a sugestivní formě tristní pravdu o zištnosti a egoismu dnešní společnosti. Debutující režisér Alexej Krasovskij si předsevzal vytvořit film s účastí jediného herce (Konstantin Chabenskij), který se navíc celý odehrává v prostoru kanceláře. Nehledě na tyto limitující podmínky je výsledkem mimořádně dynamický thriller, v němž se hraje o kariéru, lásku a život.