Columbus
In this unconventional, hypnotically paced American drama, set amid the modernist structures of Columbus, Indiana, critic-turned-director Kogonada is less interested in romance than in the characters’ overlapping and divergent worldviews and dreams, based on culture, environment and upbringing.