Baby Driver
His name is Baby and he’s a young and exceptionally talented driver. He knows it takes more than just putting the pedal to the metal: it’s also the beat of the music in his headphones that helps him get the job done. And while the girl of his dreams from the nearby restaurant thinks he’s just an ordinary driver, Baby cruises the city with three armed gangsters, a cargo worth hundreds of thousands of dollars, flashing lights in the rear-view mirror, and a police helicopter flying overhead. But Baby is looking to leave the game, especially when a new life away from the world of crime awaits him around the bend. Just one more job and a clean break. That is, assuming the big boss doesn’t have any other plans for him… Edgar Wright’s high-octane ride has a carload of original ideas, a fresh style, and a rocking soundtrack – and don't worry, festival projectionists have a green light to shift the volume into overdrive. Wright could hardly have created a more forceful and inventive Hollywood first feature.